2013年9月15日 星期日

ZZZZZZ相

文章日期:11/01/2012 11:44 am

同佢地3隻影相對於我黎講真係有d難度, 冇玩相機既我當然最方便係用手機影啦, 不過次次見到佢地得意既樣攞起手機影得黎佢地已經無耐性等我, 所以我電話入面最多既係佢地d訓覺相

提子 : 係我發現洗手盆個位先既, 你又迫埋入黎
燒賣 : 我要迫我要迫我要迫迫迫



提子 : 咁衰, 攬實你先


提子 : 好C服呀,你肉藤藤
燒賣 : 你咪攬囉, 我照訓


coffee就最醒自己訓哂成張sofa


地毯都係佢地鍾意訓既地方


玩玩吓老鼠都可以訓著既


你地點呀, 玩連體貓呀


除左sofa coffee都好鍾意訓玻璃檯(就黎冬天啦, 唔好再訓啦好易冷親)

沒有留言:

張貼留言